Saturday, September 26, 2009

感触!

1。除了你之外的依赖,还有谁能教我勇敢,除了你之外的空白,还有谁能来教我爱!

少了贝让我依赖,我变得懦弱了许多,没有人给我勇敢,没有人听我诉苦,没有人懂我的难处,没有人陪在我身边。对于很多事,我都无所谓了。唯一不一样的,让我变勇敢的,只能解释为死亡不再是我的恐惧。贝,你真的教会了我许多许多。。你让我知道什么是完整的爱,什么是真爱。不是因为想恋爱而去爱,不是因为你对我好,我才去爱。是因为真的喜欢,真的爱才真的爱!

2。分开以后,每当想到你就会低下头,紧握着手不知过了多久。我相信你,就会有一样的辛酸难受。都曾经深爱过谁,又怎能舍得。在离开你之后,想快乐也只是一种强求,一个人怎么过都是愁。懂得拥有,却未必能让你为我停留,最后只剩遗憾!

一个人也许一样可以过生活,不同的只是,一颗带着辛酸难受的心,思念的心,不再在意任何事情的心,脆弱的心,孤单寂寞+空虚的心,压抑的心,快乐不起来的心,别无所求的心,对任何事情都充满着怀疑的心,后悔的心,自责的心还有最后只剩遗憾的心。

3。当你孤单你会想起谁,你想不想找个人来陪

不喜欢孤单,但是我并不怕孤单,我不怕一个人。我伤心难过不是因为没人陪我,不是因为怕闷,不是因为怕寂寞。是因为我知道我爱的贝不能再陪在我身旁,我知道我不会再见到贝,是因为失去了我最深爱的人,贝不会再出现在我面前!这种无助的感觉,远远比孤单寂寞的感觉还要无奈,心酸难过!我想要的是贝陪在我左右。即使现在有人陪在我身旁,我还是觉得孤单和空虚,因为除了贝,没有人能让解开我的孤单!

贝,我没有一刻不想你!我不会忘记我们之间的任何点点滴滴。。我能祈求的,希望的,是主可以让我们再在一起!也许需要很久很久,不过只要可以,我都愿意等!

2 comments:

wg said...

im missing her badly too.. i know,we can never see her anymore.. sometime i thought i had already let go.. but in fact i cant, i never can.. the pain remains still..
is our life so called 先甜后苦? we had too much happy time together, but we all end up with such a fucking ending!! if we were to ask every of us, i guess no one could denied that that was one of the best moment in our life, with every of us exist in each other life.now that thing becomes this way.. she is gone, every of us seperated.. we are so power-less to change the fact, or turn back the time.. but anyhow, huathui, i would pray that you will find your another happiness in the future.. of cos i don mean that you will forget bout her, thats impossible,not to say you, but every of us as well. life is short, 看开点吧,so that by the time you come to meet her in heaven, she would not blame you for not live a good life.. =)

幸福也可以很简单! said...

i know what u mean .. its all about reality .. life still has to go on ... and i agree those 3 years time is the best moment in my life .. about my another happiness in future, i m not sure about this .. but of coz i wont ignore to find another 1 .. lol .. i really really really miss Uni Life .. we can eat steamboat together, eat durian together, play mamaji together, shopping, travelling, and so on .. It is my most most sweet memories ! i m kinda sad sometimes, like what u said, av of us separated, reality come in again .. we have no choice, we have to work to continue our life .. hm .. how i hope there is such day that we all can work in the same place .. haha

Post a Comment